8 Nisan 2013 Pazartesi

yeni hastalığım :)

gerçekten bu bir hastalık olmalı.
artık her şeyi yapışkanlı kağıtlarla kaplayasım var.
her şey gözüme çarpar oldu :)
"aaa ben bunu kaplasam süper olur" diye geziniyorum evin içinde.
algıda seçicilik bu olsa gerek :)




düğün zamanı yaklaştıkça eşyalarımı yavaş yavaş toparlamaya başladım.

kitaplarımı koymak için kutu arıyordum ki çalıştığım yerde 
haddinden fazla kağıt kolisi bulunduğu için onları değerlendirmek istedim.



ilk yaptıklarımız biraz acemi işi olsa da ilerleyen zamanlarda 
insanın eli alışıyor sanırım.



eve gelip daha önceden kullanıp ıvır zıvır eşyalarımı koyduğum
bu metal parfüm kutusunu da kapladım.
gayet güzel oldu :)




hatta patronumun kızı,yaptığı ödev için bile bu kaplama yöntemini kullandı.
özel çizdiğimiz
"Kabe Maketi" için örtüsünü yapışkanlı kağıtla kartona yapıştırdık.



kendi evim için de bir tane yapmayı düşünüyorum inşallah.

 hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder