11 Nisan 2013 Perşembe

şeker hamuru meselesi :)

Şimdiye dek şeker hamuruyla yalnızca iki kere haşır neşir oldum. 
İlk deneyimi marshnallow ile gerçekleştirmiştim ki çok büyük mücadeleler vermiştim kendisini hizaya sokmak için :) 



Aramız pek uyuşmadı kendisiyle. 
ama benim marshmallow kullanırken girdiğim mücadeleler 
ve şeker hamurunun  damağımda bıraktığı yapay tat 
beni epeyce soğuttu. 


 Zaman sonrasında şeker hamuru ile yapılmış 
kurabiye ve pastalara baktığımda , 
kendimi o harika çalışmalardan alamadım.









sanki kurabiye ya da pasta değil de özenle yapılmış
resim, minyatür çalışması ya da bibloya bakıyormuşcasına
bir hissiyata kapıldım. 


Öyle güzel işlenmiş, 
öyle ayrıntılara girilmiş ki.
tek kelimeyle muhteşem.


belki de benim şeker hamuruna yönelmememin sebebi ihtiyaç duymamış olmamdı.


Son zamanlarda şeker hamurundan yapılmış kurabiye ve pastalar 
baby shower partilerinde, bebek doğumlarında, doğum günlerinde, 
diş buğdayı partilerinde, bebek mevlütlerinde, evlilik yıl dönümlerinde  hatta nikah şekeri niyetine davetlilere ikram edilmek için sıkça tercih ediliyor.


geçtiğimiz sene kurban bayramında çocuklara ikram etmek için seçenekler düşünürken kendimi "neden şeker hamurundan kurabiye olmasın" hayaliyle buldum.


hayalde kalmadı gerçekleştirdim de :)



ee tabi amatör işi olduğu için kurabiyesi ve pişirme süresinde biraz sıkıntılarım oldu.



ama sonuç gerçekten adı gibi "şeker" oldu.


hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder