28 Ekim 2013 Pazartesi

renkli fikirler :)


merhabalar.

yoğun bir hafta bitti derken
yeni bir haftaya daha başlamış bulunmaktayım.

daha diğer haftanın stresi yorgunluğu koşturmacası geçmiş değil
ama pazartesi gününe ve bu haftaya güzel bir başlangıç yapmak adına
renkli mi renkli fikirlerden oluşan
günlük hayatımızı dğiştirecek
küçük dokunuşlar paylaşmak istedim..

bu paylaşımdaki çoğu şeyi
kendim yapmak için listeye almış bulunmaktayım :)

haftanın özetine gelince
yeni iş yerimdeki patronum düğün için izine ayrıldı.
ofiste ben ve stajyer arkadaşım kaldık.
o da haftanın 3 günü benimleydi..
diğer günler tek başımaydım.

annem yanımıza geldi ama ben onunla doğru düzgün görüşemedim
iş dolayısıyla sabah evden çıkıyorum
taa akşamın karanlığında eve geliyorum.
onun da canı sıkıldı sanırım evde tek kalmaktan :(

hafta sonu düğün için gecikmeli olarak mevlüt yaptık.
evleneli 4 ayı geçti ama biz daha yeni yapabildik :)

mevlüt okumamız herkese ve her şeye rağmen çok güzel geçti..
çok şükür ki..

mevlüt için çok farklı düşüncelerim vardı
ne yazık ki uygulamak için sürem yoktu..

Allah nasip ederse başka bir okumada hepsini uygularım.

bu uzun yazının ardından sıra geldi renkli fikirlere :)


evde minik bir kız çocuğunuz varsa
doğum günü için bu mükemmel görünümlü pastayı hazırlayabilirsiniz.
ipuçları fotoğraf üzerinde gösterilmiş zaten..
yapmanız gereken pasta keki ile kremayı birleştirip ortasına oyuncak bebeği yerleştirmek
ve etekleri için şeker hamurunu şekillendirerek pastayla birleştirmek :)


limon ikramının bu kadar güzel olacağını hiç tahmin etmezdim..
görüntü süper.
salataların üzerinde ya da pişirdiğiniz balığın yanında gayet şık bir sunum olacak.



limon için uygulanan işlemi havuç için de yapmak mümkün.



haşlanmış yumurtayı herkes sevmez.
işi eğlenceli hale getirmek böyle birşey demek ki :)




daha önceki yazılarda belirtmiştim
şimdilerde moda "ben yaptım" demek.
ilhamın nereden geleceği belli olmaz..
işte bunun kanıtı.



hayal gücünün sınırı yok demişler.
sen dışardan bakarsı sadece boş bir kutu ve tuvalet kağıdı rulosu görürsün
ama ilham gelene o bir organizer :)
hem de kullanışlı mı kullanışlı..




süt şişesini renkli stickerlarla değiştirmek işi oldukça eğlenceli..
ister tek renk
ister rengarenk
istediğiniz modeli - deseni vermek size kalmış




boş bir teneke kutuyu taş desenli vazo haline getirmek için
ihtiyacınız olan şeyler burada mevcut :)



bir kağıt kolisi ve bir miktar kumaş..
gayet kullanışlı ve şık bir havlu kutusuna dönüşmüş.



şerit halinde kesilen keçeden rengarenk bardak altlıkları..
ne kadar göz alıcı değil mi ?



aynı fikir renkli düğmelerle yapılmış..



basit örgü bilmek bu saati yapmak için ihtiyacınız olan tek şey..
saat bambaşka bir hale gelmiş baksanıza.
bayıldım..



düz beyaz ayakkabınızdan sıkıldıysanız
onu değiştirmek bu kadar basit :)



renkli kağıtlar ve istediğiniz desen ile
çerçevelerinizi ve dolayısıyla
evinizi değiştirmek sizin zevkinize kalmış.



minik bebeğinizin ilk hatırasını
çerçeve haline getirip ömür boyu saklamak..

hem sizin hem de bebeğinizin hayatında
unutulmaz izler bırakacaktır.





fiyonk ..
yapımı sırayla anlatılmış.
istediğiniz renklerle birleştirip istediğiniz
herşeyi bu şekilde süsleyebilirsiniz.




bileklik yapımı..
istediğiniz renk ve boncukla yapıp
kıyafetlerinize ayrı bir hava katabilirsiniz.




kağıt çiçekler ve kuru dallar.




iki farklı çalışmanın tek bir ortak noktası var
o da mekana renk katması..




buzdolabı magnetleri ve saat mekanizması ile
istediğiniz saati yapmanız mümkün..




kumaş parçası ve zımba makinası ile
boş çerçeveler istediğiniz desenle birleşiyor..

ister salonunuza ister yatak odanıza..
uygulamak size kalmış.




son günlerin vazgeçilmez parçası olan
yakaların pratik yapımı ekildeki gibi.




hemen hemen herkesin elinde eskimiş bir kot bulunur..
ne yapsam diye karar kara düşünmeye gerek yok..
bu fiyonklar her türlü süslemeye uygun bence...




ve son olarak kapanışı bu süs eşyalarıyla yapalım..
bunlar bildiğimiz plastik şişeler..

çeşitli boylarda kesilmiş ve sanırım ağız kısmı ütüyle düzleştirilmiş
ki bu konuda çeşitli yazılar okudum ütüye hiçbir zararı yok deniliyor..

ben henüz denemedim
bir fikrim yok açıkcası
ütüye zarar verir mi vermez mi ?

sıra halinde satılan boncuklar ve silikon tabancasıyla evinize uygun
dekorasyon ürünleri için
yüksek fiyatlı şeyler almanıza gerek yok bence :)


işte bu kadar..
hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder