31 Mayıs 2013 Cuma

dans müziği sorunu çözüldü :)

her şey bitti bir bu sorun kaldı :)
çok güzel uğraşlar bunlar tabi ki 
ama benim gibi kararsız bir kova burcunu 
dertten derde salıyor bu konu :)
artık olay o kadar büyüdü ki dün itibariyle 
facebook sayfamdaki arkadaşlarımdan yardım istedim.
kendime ait yıllar içinde oluşturduğum bir klasör vardı 
zaten dans müzikleri adı altında..
ama "o mu olsun bu mu olsun" diye diye 
bir de baktım onlarca şarkıyı sıralamışım :)




arkadaşlar da sağolsun fikir vermeye başladılar..
ee tabi benim kafam yine allak bullak oldu :)
ben de blogumda bu konuya yer vermek istedim ki 
malum düğün zamanı.
benim gibi bu dertten muzdarip olan okuyuculara 
fikir vermek için kendim için seçtiğim müzikleri 
buradan paylaşmak istedim..

umarım bir nebze yardımcı olmuş olurum :)

sizin de aklınıza gelen müzikler olursa yorum ya da 
mesaj yoluyla bana yardımcı olabilirsiniz :)


ben eski tarz müzikleri oldum olası severim 
o yüzden ilk önce Zeki Müren'den başlamak istiyorum.

gerçekten benim çok beğendiğim , 
sözleri itibariyle de gerçek sevgiyi anlatan bir şarkı bu.




Fikrimin ince gülü... 



Sezen Aksu Hoşgeldin... 
artık bir klasik haline geldi ama yine de güzel bir şarkı.




yine bir klasik haline gelen Çelik ve Dilberim..



Ebru Gündeş Teşekkür Ederim.
Sözleri çok anlamlı..
Teşekkür ederim böyle baktığın için...





Yonca Lodi Emanet... 
bu benim favorilerim arasında... 
Kalbin ömürlük bende emanet :)



Gülşen Adı Aşk Sebebimin
ne kara kaşına ne kara gözüne 
ben tek bir sözüne tutulup kaldım
değmedi bir kere ellerin yüzüme
gel gör ki bin yıldır sanki vardın...

bu da favorilerimin arasında...



yine Gülşen ve yılların şarkısı Alnının Yazısı... 
o güzel gün için gayet manidar. 
Alnının yazısı olmaya geldim :)



Deniz Seki Herşey seninle güzel.
ya ne kadar çok şarkı var beğendiğim :)
bu da beğendiklerimden birisi :)



Funda Arar Aşkın bana değdi değeli.
Bu kadının sesine ba-yı-lı-yo-rummm..


Berkay Ele İnat



biraz hareketli ama uyumlu dans edilirse 
gayet güzel bir şarkı 
Yusuf Güney İki Romantik Deli :)



Yine hareketli ama sözleri çok güzel 
Candan Erçetin Bahar.
ben bu şarkıda klip hazırlamayı düşünüyorum inşallah :)




Emre Altuğ Neyleyim




eski Türk filmi müziklerinden 
Nalan'ın seslendirdiği Seven ne yapmaz :D
bunu da çok seviyorum o kadar kararsızım ki :D




yine Nalan ve yine sözleri süper bir şarkı Söz Verdik
Ben umduğumu buldum hayattan o da sen :)



Mithat Körler Beni Sensiz Bırakma
bu da çok çok güzel.
işin içinde Eskişehir olunca daha da güzel geliyor :)

 


işte benim kararsız kaldığım iki muhteşem Zara şarkısı.
bunlar birisi olacak kesin ama hangisi :)

birincisi Türk Filmi klasiklerinden Son Hıçkırık



ikincisi Gerçek Aşk

Büyük İhtimalle Bu olacak dans şarkımız



Aşk bir araçsa sana varmaya,
Her kahrı baş tacımdır,,
Ucunda sen varsın ya hayat bu ya,,
Ölümde bile sana varmaktır…

Elçi bir göz ise mührün kalbimde,
Zaman beni beklese,
Dünya durdukça inan seninim ben,
İster aglat istersen gelme,
Sözüm söz ellerin kalbimde..

Gercek aşk ibadet halidir.
Korur tüm kötülüklerden.
Sen benim tek bağımsın yarım kalsın..
Sensiz gelecek günler,
Varsın bensiz yaşansın..

Sevenlerin adı giderde.
Aşkları kalırmış ama,
Yalnızlığa mahkumlar ağlasın,
Bu şarkıyla aşıklar birbirini tanısın..

çok güzel değil mi :)

ben dans sorunumu çözdüm çok şükür.
darısı size :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder