24 Nisan 2013 Çarşamba

dua engel tanımaz...

Bizi Allah yolundan alıkoyan engeller nerededir? 
Hayatımızda mı, yoksa sadece kalbimizde mi? 
Hakikatte mi, yoksa sadece hayalimizde mi? 

Maddede mi, yoksa manevî yönlerimizde mi?


Fatma Tatlı’nın ‘engelli’ hayatı, 
işte bizleri böyle bir sorgulamaya davet ediyor. 

Küçük dünyasında bize göre büyük engeller içinde yaşayan bir genç kız, 
öyle büyük umutlarla ve dualarla Allah’a yalvarıyor ki; 
Allah bu duaları hürmetine hiçbir engeli önünde bırakmıyor. 
Hepsini alıyor, kaldırıyor, dağıtıyor. 
Ve Fatma, iki ayağı sağlam milyonlarcamızın rağmına, 

iki dua kanadıyla ta Kâbe’ye kadar uçuyor, huzur-u Resûlullah’a varıyor. 


Siz de engelli bir genç kızın Sivas’ın bir köyünden ta Kâbe’ye uzanan 

kulluk öyküsü vesilesiyle kendi engellerinizi sınamak istiyorsanız, 

bu kitap bunun nasıl başarılabileceğini anlatmak için sizi bekliyor. 


Fatma, duanın engel tanımadığını anlatan bir kulluk öyküsü...





evet kitap tanıtımında bu cümlelere yer verilmiş.
nesil yayıncılığa ait yazarı Ahmet Bulut olan bu kitabı 19 nisan da iş yerimin yakınlarında bulunan bir kermesten almıştım.
iş yerinde olmama rağmen elimden bırakamadım.
o kadar güzel ki, 2 günde bitti kitap.
ama bitmesini hiç istemedim.
yeri geldi aynı bölümleri tekrar tekrar okuduğum bile oldu.
kimbilir belki tek başıma kaldığım bir ortam olsaydı gözyaşlarımı bile tutamazdım.
Fatma'nın yüreğinin güzelliği o kadar büyük ki,
o kadar çok mucize yaşamış ki,
Rabbim bizleri de onu sevdiği kadar sevsin inşallah.
imkanınız varsa mutlaka okumanızı önereceğim bir kitap.

Fatma'nın en büyük hayalinin nasıl mucizevi bir şekilde gerçekleştiğine şahit oluyor insan.
ve ağzından tek bir kelime dökülüyor.
Allah'u Ekber..

ve aşağıda paylaştığım videoda kitabın kahramanı Fatma arkadaşımız var.
ben bu programı canlı canlı izlemiştim Ramazan ayında.
şimdi sizlerle de paylaşmak istedim.
hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder