25 Mayıs 2013 Cumartesi

kına hazırlıkları :)

sayılı günler geldi geçti..
Allah'ın izniyle 20 Mayıs tarihinde nikahımız da kıyılmış oldu..
şimdi düğün için beklemedeyiz..



beklemedeyiz derken aslında son sürat çalışıyoruz.
sadece zaman konusunda bekliyoruz.
peki bu zamana kadar neler oldu..
kısaca göz atalım :)
çeyizimi toplamıştım onlar yeni evime doğru yola çıktı hatta yerleşti bile..


çeyizdeki eşyalar toplanırken 
kendime ufak etiketler hazırlamıştım
neyin nerede olduğunu daha rahat bulmak açısından


çok da rahat ettim..

büyük kolaylık oldu benim için..

o nerede bu nerede derdinden kurtuldum.


çeyiz telaşında olan arkadaşlara 
ufak bir tavsiye olsun bu etiketler.

inanın işinize çok yarayacak :)


kitaplarımı da daha önce kapladığım 
karton kutulara yerleştirdim ve yine onların üzerine de 
etiketleri yapıştırdım :)




kaplanan kutular da ihtiyacımı fazlasıyla gördü..

hem görüntü kirliliği olmadı 
hem de kendi el emeğimle yaptığım şeyleri kullanmak 
beni mutlu etti :)


nikah hediyesi olarak ne dağıtsam diye düşündüm.

yine kendi emeğim olsun diye keçeden süsler hazırladım.

internette gördüğüm baykuş modelini yapmaya çalıştım.



minik tüllere badem şekeri koyup organze tülle bağladım.




baykuşları ve şekerleri birleştirip tekrar tüle sarıp 
kurdele ile bağladım.


sonra onları da renkli keselere koydum :)


bence çok tatlı oldular :)


nikah ayakkabımın altına aklıma gelen arkadaşları yazdım..

ama fark ettim ki baya eksik var :)

onları da düğün ayakkabısına yazmayı düşünüyorum :D


zaten isimleri çoğu silinmiş :)

darısı başınıza diye not yazmıştım..

umarım öyle olur :)


kına gecesi için hazırlıkları sayacak olursak 
şimdilik salona asılmak için yaptığım afiş tarzı süsler var.

bunları salonun girişine ve yönlendirme kısmına asmayı düşünüyorum.


istediğim kınayı yaptıramamış olmanın üzüntüsüyle 
oturdum bu süsleri yapmaya başladım :)


kırmızı keçeyi minik kaftan şeklinde kestim 
ve ortasından hazır şerit halinde satılan süslemeden geçtim.



kırmızı tüle sardığım mis kokulu lavantalarla 
bu kaftanları birleştirdim.



gülenin kına gecesi yazılı etiketleri yapıştırdım 
ve arkasına buzdolabında hatıra olarak kalsın diye 
minik magnetlerden yapıştırdım :)


şimdi moda ben yaptım demek :)

kına mumlarımı da kendim süsledim.



soda şişesinden de kına mumlarını koymak için süs yaptım.

kına yakılırken avuç içine bağlanacak 
el gülünü de ben yaptım.

hepsi takım oldu.

kenarlardaki minik şeylere gelince :)



bunlar da bereket paralarımız :)



5 ya da 10 kuruşlarla yapılırsa gayet hoş duruyor :)

minik minik ama gayet güzel :)


onları da kırmızı ve beyaz tüllere bağladıktan sonra 
organze kurdele ile bağladım.

düğün günü ya da kına günü atılacak inşallah :)

bunlar benim şimdilik yaptığım hazırlıklar.

aklımda birkaç fikir daha var.

umarım yapmak nasip olur.

düğün çekimi için de bir kaç aksesuar 
yapmam gerekiyor ama henüz karar vermiş değilim.

fikri olanlar bana mail ya da yorumla 
ulaşırsa sevinirim :)

hoşçakalın...

9 yorum:

  1. Bence bu işin ticaretini yapmalısın Gülen :) fikirler çok hoş inanıyorum ki müşterilerinde çok olur:) hazırlıkların için tekrardan kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  2. Hepsini çok beğendim canım fikirlerin kesinlikle çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. BENİM DÜĞÜNÜME DAHA ÇOK VAR 25 MAYIS 2014 ERKENMI YAPSAM KINA ICIN BUNLARDAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmanızda bir sakınca olmaz bence :) hem o zamanda fırsatınız olmayabilir ;)

      Sil
  5. stickerları nasıl yaptınız acaba? ben de gelin ayakkabımın altına "darısı başınıza" stickeri yapmak istiyorum da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığım bir program var grafik tasarımla alakalı ben onu kullanarak yaptım..programın ismi Corel Draw..
      bu programı genellikle matbaa ve reklam ajanslarında grafikerler kullanıyor.. sizin de çevrenizde de matbba ya da reklam ajansı varsa oradaki arkadaşlar hem çizim hem de baskı konusunda yardımcı olacaklardır.şimdiden hayırlı olsun :)

      Sil