21 Ekim 2013 Pazartesi

bayram bitti işe devam :(


o güzel ve mesut günler bugün itibariyle bitti :(

şuanda ibrahim tatlıses den dertler derya olmuş eşliğinde bu yazıyı hazırlıyorum..





haftaya ne kadar adapte olduğum buradan da anlaşılır sanırım :)



geçtiğimiz günlerin özetine gelirsek eğer
geçen hafta cumartesiden itibaren tatile girmiştim.

pazar günü eşimin köyüne gittik.

hava gayet güzeldi ve yollar boştu şansımıza.

henüz kimse yola çıkmamıştı ya da cuma gününden çıkmıştı
bizim haberimiz yoktu :)

köye gidiş :)

masmavi gökyüzü ve tertemiz hava eşliğinde küçük gezimizi yaptık.





dedemlerin evinde bol bol yeşil alan seyrettik.






arife günü pazara gidip dolaştık..

şekerlerimizi aldık :)





kurbanlıklarımızı aldık.





Allah kabul ederse eş olarak ilk kurbanımızı kestik.

Rabbim tüm kurbanları , kendisine kulluğumuzun göstergesi olarak kabul etsin inşallah.

bayramın 2. günü İzmite yola çıktık.

İzmite gidiş :)

yollar pazar gününe nazaran biraz daha kalabalıktı.

ama çok şükür sorunsuz bir yolculuk geçirdik.

ve hasret kısa süreliğine bitti.

Anneme

Babama

Abime

Kız Kardeşime

ve tabi ki tatlı mı tatlı yiğenime kavuştum


ben gerçekten çok şanslı bir teyzeyim Allaha çok şükür.

Rabbim isteye herkese nasip etsin inşallah.



oradaki bayram gezimiz baya yoğun geçti.

süre kısıtlı ve gezilecek eli öpülecek büyüklerimiz sayıca fazla olduğu için
biraz " koştur koştur " havasındaydık.

cuma günü Eskişehire dönüşümüz gerçekleşti.

geliş zamanında günlük güneşlik hava
dönüş zamanında aksine bir o kadar sağnak yağışlı
hatta fırtınalıydı.

yola çıktığımız ilk dakikalarda bir kazayı da gördük.

yağış yüzünden bir motor kaza yapmış ve kullanan kişi ölmüş maalesef.

ertesi gün haberlerde gördüm çok üzüldüm.

Allah rahmet eylesin, geride kalanlarına da bol sabırlar...

bayram haftası için özetimiz bu şekildeydi..

bu arada dip not.

uzun süredir yemek için beklediğimiz maklubemizi
en sonunda dün akşam yemek nasip oldu.

arkadaşım Merve'nin bizzat şahsı tarafından hazırlamış olduğu
maklubeyi bizler de afiyetle yedik.




tekrardan ellerine sağlık  :)


son haftanın yazı eksikliğini
inşallah bu hafta kapatmayı düşünüyorum :)

hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder