19 Temmuz 2014 Cumartesi

Yahudi malları ve boykot


bu yazıyı yazma gereği duydum neden mi ?
çünkü bizim bugün o yahudi mallarını boykot etmemiz gerektiğini gereksiz görenler,
bizim boykotumuzla ne olacak diyenler var.
sadece bir kolayla olmuyor o iş dediğimizde
"kullandığımız bütün ürünler onların, mecburuz" diyenler var.



bizim bugün o yahudi mallarını "el alışkanlığı" kullanmamızın sebebi
dün yaşayan bireylerin o ürünleri boykot etmeyip
sanki sadece o ürünler varmışcasına yaşamlarına devam etmeleridir.
o hayatımızı idam ettirdiğimiz bütün ürünlerin Türk menşei olanları da var zaten yıllardır bunu biliyoruz artık ya da öğrendik.


tamam anlıyorum,Türk menşeili ürünlerin siyonistlere nazaran
kalite yönünden biraz fark var.
ariel daha iyi temizliyor, adidas daha dayanıklı olabilir.
ama sonuçta diğerleri de işimizi halletmiş olmuyor mu ?

bizim işimizi halleden,amacımızı gerçekleştiren
(istediğimiz kalitede olmasa da )
Türk menşeili ürünler varken bizler ısrarla
öldürülen kardeşlerimize mermi parasını ödemekte neden ısrar edelim ki ?

beyaz eşyanı bilinçsizce yabancı marka almış olabilirsin ama
yüzde yüz yerli olanı da var sonuçta.


şampuanın, diş macununun, bebek bezinin vs.
bu senin benim hepimizin hür tercihi.
beyaz eşyanı yeniden alamazsın ama 
şampuanını,diş macununu,meyveli yoğurdunu vs. 
Türk menşeili ürünlerden alabilirsin artık.
bunlara dikkat ettikten sonra ettiğimiz dualar da işe yarar o zaman.
boynuzsuz koyunun hakkının boynuzlu koyundan alınacağı 
çetin bir gün olan büyük duruşma günü o ölen bebekler yakamıza yapışırsa,
"ama ben senin için dua etmiştim" demek
işe yaramaz bana göre..

Mahşer günü geldiğinde
"bu ürünler de işimi görüyordu ama o biraz daha kaliteli"
diyip İslam düşmanlarını desteklediğimiz için girdiğimiz vebalden
nasıl kurtulabiliriz ?

bizim bu ürünleri kullanırken azcık zahmet edip araştırmayıp
İslam  düşmanı olanların masum insanların kanını döktüğünün hesabı
Ahirette karşımıza mutlaka çıkacaktır.





velhasıl kelam evimdeki bütün beyaz eşyalar
Türk Üretimi olan Vestel
ve 
alışverişimi içinde %100 Türk markalarının da bulunduğu
BİM den yaptığımı zaten bilmeyen yok.
bundan sonra da bir şey alırken
etiketini titizlikle incelemek boynumun borcudur.
ha şimdi de BİM in parası kime gidiyor muhabbeti çıkar.
ona sonra geliriz.

bundan sonra yapılacaklar ya da yapılmayacaklar
herkesin hür iradesidir.

ama ben diyorum ki bir birey olarak
ihtiyaçlarımı alırken Türk Malı olmasına özen gösteriyorum ve
bu dediğim imkansız değil.
bu ülkede yaşayan herkes üzerine düşeni yaparsa
(ki inşallah buna adım adım yaklaşıyoruz)
ve buna sadece Ramazan ayında olduğumuz için değil
bütün ömrünü bu şekilde hassasiyetle geçirmeye özen gösterirse
yarınlar bugünlerden çok daha kansız geçecektir.


hepiniz Allah'a emanet olun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder