2 Kasım 2013 Cumartesi

10 numara 5 yıldız :)

başlık size "biraz" tuhaf gelmiş olabilir tamam kabul ama
birazdan paylaşacağım resimler
tam olarak böyle anlatılabilirdi benim için :)
hepsi birbirinden güzel
hepsi birbirinden şık
hepsi birbirinden renkli..
işte size yazarak anlatamadığım muhteşem görseller...




yer sıkıntısı çekenlerin evinde uygulayacağı bu fikir sayesinde
3 çocuk da aynı odada rahatlıkla kalabilecek :)




mekanizma sayesinde yukarıdaki alana çekilen yatağın altından
şık bir koltuk çıkmış.
evinde böyle bir sistem olan var mıdır bilmiyorum ama
fikir hoşuma gitti.



al sana okuma köşesi :)
bayıldım.
gayet güzel.



bu fikir de merdiven altını imkanlar dahilinde nasıl kullanırım sorusunun cevabı olmuş


değişik , ilginç, pratik bir o kadar da güzel bir proje..



işte bu..
bu gördüğünüz benim hayalim :)
inşallah Rabbim nasip ederse
( ilerleyen zamanlarda tabi şimdilik imkansız )
bu şekilde bir hobi odasına sahip olmak istiyorum.
muhteşem :)



dolabın içi bu şekilde düzenlenmiş
ve bence gayet güzel olmuş..
işin bitince kapat kapılarını :)



beyaz mobilya ve soft renklerin bir arada kullanılmasını çok beğeniyorum.
yeni evlenecek ya da evini değiştirecek arkadaşlar için
dekorasyon örneği olabilir bence..
gayet huzurlu bir ortam..



beyaz beyaz beyaz..
neyin yanına koysan güzelleşiyor.
işte renkli mi renkli salonu şık ötesi hale getiren mükemmel bir örnek..
bu ara renkli sandalyelere takmış durumdayım zaten..
benim için bunları paylaşmak eziyet :)



gıda boyası ile renkli kek yapımı..
tadına etki eder mi bilmem ama görüntü güzel o bir gerçek..



rengarenk çiçekler..
baktıkça insanın içi açılır.
ne de güzel durmuş..



varilleri rengarek boyayıp
bahçenizde bu şeker mi şeker görüntüyü elde edebilirsiniz.



işte budur.
baktıkça bakasım geliyor..
paletleri rengarek boyayıp
hem oturma alanı hem de masa haline getirmişler..
muhteşem..


bana zaman ayırdığınız için teşekkürler :)
hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder