17 Eylül 2013 Salı

son günlerin özeti :)

bloguma neredeyse 1 aydır ilgi göstermediğimi farkettim.
ama bu süre zarfında boş durmadım.

işe girdim kısa bir süreliğine ve
orada yapamayacağımı anladıktan sonra ayrıldım.

aradan geçen kısa bir süre sonunda şuanda bulunduğum ajansa başvurdum ve hemen iş başı yaptım.

çok şükür.

gerçekten şanslı olduğumu düşündüm.





Eskişehir gibi bir yerde iş konusunda sıkıntıya düşeceğimi
tahmin etmiştim hep.
ama olmadı çok şükür :)

bir kaç firmadan kapalı olmamdan ötürü red cevabı alsam da
herşeyi hayırlısıyla karşıma çıkartan Rabbim
bu meseleyi de hayırlısıyla sonlandırdı :)

şuan işimden de çalışma arkadaşlarımdan da çok memnunum..
inşallah hep böyle devam eder :)






bu süre zarfında Kocaeli'ye yani baba ocağına gittim..
ailesinden ayrı olanların çektiği sıkıntıları yaşamaya başladım desem
yalan olmaz.

her istediğim zaman
onların yanında olamayacağımı biliyor olmak bile yeterince üzüyor beni.

Allah sağlık sıhhat ve huzur eksik etmesin mesafeler dert değil :)


ev işlerine iyiden iyiye alıştım :)
yemek kek börek pasta temizlik çamaşır ütü vs..
bu ara hem ev hem iş koşturuyorum.
Allah herkesin yardımcısı olsun zor bi durum :)






instagram hesabı açtım bu arada..
gulenkayaozturk hesap adım..
an itibariyle çektiğim fotoğraf ve videoları oradan da paylaşıcam..
hepinizi beklerim :)





son günlerimin özeti bu şekilde :)

bunda sonra sık sık yazı eklemeyi düşünüyorum.

şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder